Senaste dagarna

Eftersom det fortfarande inte går så bra för mig att fixa till Thailandbilderna så tar vi väl en titt på vad jag pysslat med den senaste tiden istället. I fredags var jag på tennis igen, gäller ju att passa på när det är Australian open. Det kom en kraftig regnskur under matchen och i detta land täcker man inte över planen med ett skynke, nej man låter dom stackars bollkallarna torka den med handdukar istället. Se nedan!
I lördags drog jag med min housemate Christina på vintage sale, dom hade fyllt en hel fabrikslokal med en hel vintage. Riktigt mycket folk och hektiskt var det, men trots detta blev det ett par fynd ändå. 
Sen i söndags blev det Camberwell market med Emma. Ännu mer vintage, second hand men även en hel del nytt och där fanns verkligen allt mellan himmel och jord. Jag köpte nagellack, solbrillor och en kjol. Emma gjorde ännu fler fynd. 
 
 
 
Här torkas det för fullt med handdukar 
 
 
Vintage sale i brunswick
 
 
I Australien köper man inte en spis som barnen kan leka att dom lagar mat på, utan såklart en BBQ istället
 
 
 
 
Vi återhämtade oss efter marknaden med brunch i solen
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback