2014

Äntligen äntligen funkar internet igen! Tur att man vänner som förstår sig på sånna där tekniska grejor! 
Jag ska försöka sortera i mina bilder från Thailand och ge er en liten uppdatering. 
 
Annars börjar det väl så sakteligen gro en liten hemlängtan här. Kanske är det för att jag har påbörjat mitt sista år nu, trots att det i nästan alla fall brukar förlängas med ett halvår ändå. Men mest är det väl kanske för att jag har bestämt mig för att åka på konferens i Milano i juli och då blir det såklart även en hemresa! Ska bli fint med lite svensk sommar, senast var jag ju hemma i oktober och det var väl inte direkt någon höjdare vädermässigt. Dessutom jobbade dom flesta, men nu hoppas jag på att ALLA har semester så vi kan umgås lite! 
 
2014 hade jag tänkt stressa ner lite. Kan absolut vara bra för mig tror jag, men det lär ju bli omöjligt för jag känner ju mig själv. Dessutom ska jag väl börja på min uppsats, vilket inte direkt lär hjälpa. Men skam den som ger sig!
Kanske borde jag träna upp mig lite att skriva på svenska också, kände att det här blev lite sisådär med flytet. Min hjärna är ständigt i uppror, för den fattar aldrig vad den snackar eller skriver för den delen. Särskilt inte när jag har konverserat på svenska i Thailand och sen kommer tillbaka hit. Har prata svengelska i snart en vecka nu. 
Ok, nu är det faktiskt dags att jag slutar babbla. Kanske också borde bli ett nyårslöfte? :)
 
Bara en sak till, om det skulle vara så att ni inte har kommit på något nyårslöfte, har jag sett till att kommit på det år er. 
Börja blogga igen!
För jag undrar lite var sjutton har alla tagit vägen? 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback