Thailand

 
Här kommer det äntligen lite bilder från Thailand. Eftersom jag precis kom hem från en annan resa kan ni ju förvänta er en bildbomb här under dom närmsta dagarna (kanske veckorna eftersom jag är så jädra seg). Här är från vår första lilla utflykt i Karon Beach. Bodde på den bästa resorten under hela resan. Hotellfrukosten var nog den bästa jag någosin ätit. Vi åkte och kollade på big buddha och sen till den märkligaste tigerparken. Hade nog inte valt det själv om det inte ingick i turen. 
 
 
 
 
 
 Åkte med det här sötnosen
 
 
 
Big buddha! 
 
 
 
 
 
 Tempel
 
 
 
 
 
Fler tempel
 
 
 
 
Man kan tro att jag ser avslappnad ut, men det var jag då verkligen inte...
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Märligaste fotot ever
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback