Jobb i oändlighet

 
Ja eftersom jag knappt sett solen i helgen har jag inte så mycket att rapportera. Har däremot spenderat hela helgen på jobbet. Ibland kan det vara himla skönt att vara relativt ensam på jobbet. Man blir liksom mer effektiv, men man blir istället mer deprimerad när man ser det fina vädret där ute. Men jag fick i alla fall en massa gjort, så det var ju bra. Inte alltför länge tills jag drar till San Diego och innan dess ska ha en hel del blivit klart. Tyvärr vaknade jag med en förkylning på lördagen som fortfarande sitter i. Trist med tanke på att jag lyckats ta mig ut på en hel del jogginrundor på slutet. Förhoppningsvis blir det omstart på det senare i veckan!!
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback