Hade ingen bra rubrik idag

Jahapp. Har egentligen inte så fasligt mycket att säga. Annat än att det inte går trögt med bloggandet. Kanske lite för att det är kallt och mörkt här just nu. Kanske lite svårt för er där hemma i Sverige att förstå, men så är det:) Dock är det fantastiska solnedgångar när man åker hem från jobbet om dagarna, alltid något. Massor med jobb nuförtiden och så har jag en student från Thailand som ska vara här i ett år som jag ska lära upp. Antar att det är lite så på vintern, det är då folk jobbar mest här. Men tack och lov är det inte så att hela landet stänger ner när folk tar semester som i Sverige, utan här tar man det lite när det passar under året istället. 
Nä nu ska jag fortsätta kolla på mitt favoritprogram just nu: The block! 
 
 
 
Ibland är det såhär fint när man åker hem efter en lång dag
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback