Nyårslöften...

Jahapp, det gick ju riktigt kasst att uppfylla mitt första nyårslöfte: att jag skulle blogga mer. Så en vecka in på nya året startar vi om! Ska försöka slänga upp bilderna från nyår inom en mycket snar framtid! 
Men med det andra nyårslöftet går det desto bättre. Jag har tränat en hel del under dessa dagar. Helt slut fysiskt, men det känns desto bättre i skallen! Dessutom ska jag i tillägg inte dricka alkohol på en hel månad. Det har blivit alldeles för mycket av den varan på senare tid. Australiensarna är ju experter på att hitta tillfällen att ta en öl. Men tar man en öl titt som tätt blir det ganska många tillsammans. Så nu är det slut på det för en stund!
 
Annars flyter livet på som vanligt. Känns ganska skönt med ett nytt år för det blir alltid som en nystart. Jag ska försöka ändra på en hel del från förra året som inte var på topp, som inte gjorde att jag mådde alls bra vid vissa tillfällen. Det viktigaste i detta har såklart varit Daniel. Honom tänkte jag importera så fort som möjligt och han har fattats mig något alldeles otroligt det gågna året. Aldrig mer säger jag bara. 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: enna

ni brinner väl inte upp där borta? har hört att det är världens värmebölja over there!

2013-01-08 @ 20:27:37
Postat av: Hanna

Tydligen har det börjat brinna i utkanterna av Victoria nu även, men det är en bra bit från Melbourne och där jag bor! Men ja, varmt och torrt är det!

2013-01-09 @ 02:13:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback