Ingen bra dag

Idag var en sån där sugig dag. Vaknade upp helt förstört trött, rusade runt som en galning hela dagen och försökte göra klart allt samtidigt som jag försökte hålla mig vaken. Sen när jag kom hem insåg jag att jag tappat mina passerkort någonstans på vägen hem. Fick ta cykeln och åka tillbaka vägen jag kom inklusive mataffären. Hittade dem inte. 
 
Det som blev plåster på såren var mitt paket hemifrån. Det är mitt tredje sen december, mamma skämmer verkligen bort mig!:) Så nu kan jag läsa artikeln om mig själv i Ljusnan i pappersformat, läsa Lars Kepler och lära mig en massa pyssel från Underbaraclara. Toppen! Såklart fanns det en godispåse och lite kläder med och kanske det viktigaste av allt; hårnålar och hårsnoddar från HM!:)
 
Nu är det i alla fall dags att sova!!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback