ANS

Ja hörni. Det går lite trögt här. Har varit så ofantligt mycket den senaste tiden. Har precis avverkat en Neuroscience konferens i Melbourne (ANS). Minglat, postrat, lyssnat på otaliga presentationer samtidigt som jag har skött jobbet på morgnarna. Gissa om jag var trött när det var dags för sista dagen igår. Höll på att somna ståendes. Men nu är jag nog back on track tror jag bestämt för sömn kan ju reparera det mesta har jag märkt. Däremot ser mitt rum ut som ett bombnedslag, påminner mig lite om hur det brukade se ut efter en tentaperiod på den gamla goda studentiden. Så går det när man knappt är hemma mer än för att sova om dagarna. I helgen hade jag tänkt att återhämta mig, men jag vet inte riktigt om det kommer att bli fallet eftersom två födelsedagar ska firas. 
 
 
 
 
Här är jag och min poster

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback