San Diego på konferens

Tro det eller ej men det här inlägget är faktiskt tidsinställt. Jag tänkte att jag skulle ta vara på det lilla uns av blogginspiration jag kännt på ett par veckor genom att skriva ett till när jag ändå är igång. 
 
Jag försöker för tillfället att planera min konferensvistelse i San Diego i November. Då bär det av till den största Neuroscience konferensen i världen. Den byter mellan fyra olika städer (San Diego, New Orleans, Washington och Chicago) från år till år och det passade mitt schema ganska bra att åka dit i år. Det är i princip dom enda fyra städerna i USA som har konferenscenter som kan hålla 30 000 personer samtidigt. Även om det betyder att jag måste avbryta mina experiment i ganska god tid i förväg och ha ett uppehåll. San Diego har jag ju även varit till tidigare även om bara för ett par dagar i 2004. Hela 9 år sedan och jag hann inte ens besöka deras zoo. Det ska i alla fall bli spännande och se hur denna extremt stora konferens går till. 
 
 
 
Orkade inte ladda ner en bild på San Diego så här får ni en från Melbourne istället
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback