Det här med att blogga

Det är verkligen en bergochdalbana det här med att blogga. När Daniel var här var det mycket upp och ner. Försökte så gott jag kunde för att kunna berätta vad vi med om för upptåg även om det kändes som att jag inte ens rapporterade in hälften. För tillfället har jag tappat lusten och har nog aldrig bloggat såhär lite någonsin. 
Jag tänker inte ens lova att jag kommer att bli bättre. För den har jag försökt med förut och det har inte hjälpt. Får nog inse att det kommer bli inlägg som inte har bilder (som jag vet att en hel del utav er tycker är tråkigt med mig inkluderat). Men det är det eller inget. Antar att ni har sommar där hemma ändå och inte sitter framför datorn så mycket ändå. Här är det mest deppigt och grått. 
 
Annars längtar jag ihjäl mig efter paketet från Sverige som mamma skickat. Finns så mkt bra i det!
 
I helgen spelade vi fotboll mot serieledarna. Det var ju en intressant upplevelse, mycket att göra som målvakt måste jag ju säga. 4-2 blev det tillslut och det kunde ju verkligen blivit mycket mer än så. Det var mycket jämnt väldigt länge men tillslut sprack bubblan. 
 
Brunch blev det även på Breakfast Thieves i Collingwood. Jag åt majs/zuccini bollar som ni kan se om ni tittar riktigt noga. Dom var förträffligt goda. Sen bar det av till Uni igen medan resten åkte och shoppade inför Great Gatsby balen i september. Gäller att vara ute i tid. Tur är väl att jag redan hittat min klänning i min garderob. En jag glömde att jag ens ägde :) 
 
 
 
Brunch i helgen
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback