Confirmed

Nu är jag confirmed!!!!!
Det innebär att jag får fortsätta med min PhD hela vägen till slutet. Det är ett möte man har mellan 6-12 månader in i sin kandidatur där man sitter med en kommité och går igenom projektet. Dom kollar om man mår bra och är nöjd med sina handledare och sen kollar dom även om ens handledare är nöjd med mig. Måste ju säga att han som var kommitténs ordförande var en mycket avslappnad herre. Så pass att han inledde med att komma 20 minuter försent. Slutade med att mina handledare fick gå och ringa efter honom. När vi väl kom igång hade min presentation en massa avbrott eftersom mina handledare gillar att lägga in kommentarer och framhäva hur fantastiskt spännande mitt projekt är. Vilket dom såklart säger om alla sina projekt.
 
Så nu ska jag satsa på att bli en lite muntrare person än vad jag har varit den senaste tiden då detta har stressat mig till vanvett. 
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Gratulerar Hanna! Vi är så stolta av dig!
Mamma och pappa

2012-09-10 @ 15:58:43
Postat av: Björn

Yeah! Grattis!

2012-09-11 @ 21:46:08
Postat av: Anonym

Yay!! Heja Hanna! Fastän jag redan visste att du var godkänd men ändå =). Snart ses vi! Jag längar så efter dig nu! Puss

2012-09-11 @ 22:56:53
Postat av: Erika

Hmm den tog bort mitt namn, men det var jag =)

2012-09-11 @ 22:57:14
Postat av: Hanna

Och jag längtar efter dig! Taggad som tusan för detta bröllop juh!:) PUSS

2012-09-16 @ 09:30:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback