Tappat gnistan

 
Jag har tyvärr tappat gnistan lite här med bloggen som ni kanske har märkt. Därav det urusla bloggandet. Det enda jag kan göra är att invänta inspirationen, så får vi se om den kommer helt enkelt. 
Jag orkar inte skriva bara för att skriva. Det måste ju faktiskt kännas roligt även och just nu är det så mycket med allt annat.
Idag har jag spenderat dagen i sängen eftersom mitt huvud höll på att gå i bitar när jag vaknade. Tre dagars stegrande huvudvärk är inte att leka med. Dessutom är jag övertygad om att min kropp tror att den befinner sig hemma i Sverige i höstrusket för den är alldeles för trött och orkeslös för tillfället. Nu har jag i alla fall inhandlat en massa vitaminer och hoppas på att den ändrar sig snart!
 
Vi hörs om inte alltför länge. 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Johanna

Hoppas du hittar den där gnistan snart!

2012-12-03 @ 20:58:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback