I'm back

Tillbaka i verkligheten och kämpar med jet laggen. Men tror faktiskt att den börjar släppa. Har hunnit med en hel del sen jag kom tillbaka. Fredagen var det direkt dags att åka till Uni för ett studentsymposium. Det var några presentationer och så förstås en hel del posters. Jag lyckades av någon märklig anledning ta hem förstapriset i min grupp, behavioural neuroscience. Har ingen aning om hur detta gick till, kanske jetlaggen hjälpte? Jag flummade i alla fall på under min presentation och det verkar ju ha gått hem. 
 
Annars har jag haft Rebecka och Gaeton här en natt innan dom drog norrut till Hamilton Island. Idag började jag med en härlig brunch i ett gammalt stationshus och senare försökt komma iordning här hemma med att handla mat och packa upp mitt rum som var helt tomt. Känner mig inte riktigt redo för att börja jobba imorrn, men förhoppningsvis kommer det att gå bra!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback