Instagram

 
Skaffade instagram på mobilen för inte så längesedan. Det har tyvärr blivit så att jag tar med bilder med mobilen fastän jag har en strålande kamera som borde få följa med lite oftare. Här kommer en liten titt på vad jag har lagt upp för bilder där. Majoriteten består av mat. Så här nedan kommer matbilderna helt enkelt!
 
 
Kaninen är absoluta favoriten hittills när det kommer till kaffedekorationer här nere. 
 
  
 
Vi åt en finfin brunch på ett ställe uppe i Brunswick. Brunch är lite av grejen för tillfället.  
 
 
 Min housemate Christina fyllde år i veckan. Jag ordnade hemgjorda köttbullar som hon pratat om så länge och chokladmousse till efterrätt!
 
 
 
 
Även Gerry hade födelsedag. Han fick en spektakulär tårta som Christina på den högra bilden hade fixat. 
Den högra bilden är när vi äter tacos till brunch. Det är alltså ett tacoställe med frukostmeny och det var ju bara tvunget att provas!
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback