Semester?

Filar lite på min semester för tillfället. Den blir lite senare i år och destinationen blir förhoppningsvis långt borta. Eller jo, jag kan säga att det definitivt blir långt långt borta. Det hela känns lite avlägset, men när man bor så långt borta från resten av världen gäller det att planera, riktigt ordentligt!
Annars har det varit fullt upp på jobbet dom senaste dagarna. Idag åkte vi till beachen i Tourqay och jag blev alldeles för solbränd på ryggen. Tyckte jag smorde in mig som en galning, men tydligen inte. Det blev tre bilar så vi var en hel del folk. The more the merrier tycker då jag. Vågorna var alldeles för höga för min smak och det var alldeles smockfullt både på land och i vattnet med människor. Men en dag med 37 graders värme spenderar jag helst på stranden ändå, smockfullt eller inte. Nu är jag helt färdig och ligger helt utslagen (men såklart med datorn nära tillhands). Dags att catcha up lite på bloggläsandet. Dessutom försöker jag finna inspiration för min blogg eftersom det varit lite dåligt med uppdateringar under den senare tiden. Hoppas på en bättring såklart.
Glömde lägga upp den här bilden från festivalen i St Kilda tidigare, såhär dekorativt var det på en bar som vi passerade

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback