Everleigh

 
På väg till Torquay alldeles snart. Stackars Annabel har fått matförgitning, men hon känner sig iaf så pass bra att hon kan följa med. Jag sitter på jobbet och försöker lära mig att skriva dom svenska bokstäverna med kortkommandon på tangentbordet medan jag väntar. Det går minst sagt trögt! Jag ska i alla fall köra ner dit sa Annabel får vila sig under tiden. Jag föredrar att köra i så det blir nog bra. Ser fram emot några sköna dagar på stranden! Och snart är det ju nytt år med nya möjligheter!
Häromkvällen var jag på Everleigh, en bar med högklassiga drinkar och personalen ar klädda i 20-30tals stil! Stället har en mkt fin inredning, tyvärr fick jag bara med mig bilden på drinkarna. 
Dom blandar drinkar med utgångspunkt på vad man föredrar för smaker. På så vis hittar man lättare nya favoriter! Kanske lite dyrt för en student, men en drink hade vi alla fall råd med!:)
 
GOTT NYTT ÅR PÅ ER ALLA!!!!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback