Förberedelser & apoteksjobb

Just nu tillbringar jag mest tiden åt att förbereda mig för ett liv i ett annat land långt borta (därav dåligt bloggande). Det är en hel del ångestframkallande och även stressande. Har insett att man måste fixa en hel del grejor när man ska (typ) emigrera. Har inte den blekaste om jag ens har lyckats med hälften av vad jag borde göra.
Min chef tyckte jag såg lite väl stressad ut när hon träffade mig idag att hon tyckte jag skulle ta ut ytterligare en semesterdag innan jag åker. Jiho tyckte jag.
Jag har exakt 5 dagar kvar att jobba på apotek. Förhoppningsvis för alltid. Har kommit fram till att jobba på apotek för mig är att ständigt tygla min ilska. Det har även gjort att jag kommit fram till att jag nog verkligen inte passar på apotek och att jag är litegrann för orolig för om jag kommer att släppa ut all innestängd ilska under min sista dag. Men jag har ju klarat mig hittills så det ska nog gå. förhoppningsivs inte. En sak är då säker, jag kommer inte att sakna mitt jobb. Människorna jag jobbar med och en hel del störtsköna kunder visst, men det väger tyvärr inte upp för det andra. Tyvärr. Tänk på att vara snälla mot alla som jobbar på apotek, dom behöver det.

Kommentarer
Postat av: Enna

Jag är alltid snäll mot dem på apoteket. Fast jag brukar i smyg fundera på att fråga svåra frågor om läkemedlens farmakokinetik för att jävlas. Men det är bara för att jag är avundsjuk på att de kan så mycket apoteksgrejer som jag inte kan.

2011-09-21 @ 18:57:15
Postat av: Hanna

Jag säger ju att alla innerst inne vill dem ont!!:)

2011-09-22 @ 19:44:27
Postat av: Enna

Jamen allra innerst inne beundrar jag ju dem! :)

2011-09-22 @ 20:30:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback