Melbourne

Nu ar jag ju faktiskt i Melbourne! Resan gick bra trots lite forseningar. Jag ar for tillfallet vid Melbourne Brain Centre som ar den nya byggnaden som jag kommer att befinna mig i. Riktigt fin ar den och alldeles alldeles nybyggd. Nu har jag hejat pa dom flesta och vantar pa att tjejerna ska bli fardiga sa att vi kan ha friday drinks. Namnde jag att det ar 23 grader ute? Galet varmt for att vara Oktober och jag fick nastan varmeslag nar jag promenerade till sparvagnen. Har aven skaffat ett nytt Aussienummer (+6145734994).
Kommer en riktig update med bilder och allt nar jag har hamtat mig fran jet laggen, sa illa som det ar denna gang har det aldrig varit under dom 3 resor jag gjort till Australien. Men idag kanns det i alla fall battre!
Hors!


Kommentarer
Postat av: Rebecka

Är avundsjuk!

2011-10-14 @ 10:58:00
Postat av: Sarah

Oh no, jag gissar att detta betyder att jag har missat dig! Attans rackabajs- och så såg jag att du var på Dragon Gate också- ett stenkast från vår stuga... Så nära men ändå så långt borta! Hoppas att resan gick bra i alla fall och att vi lyckas få till att ses nästa gång du kommer upp till kalla norr! Kram!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback