Hur ska det gå?

Jag får inte plats, jag får inte plats, JAG FÅR INTE PLATS med alla mina grejor. Hur fasen ska det här gå?
Idag åkte jag buss fram och tillbaka till stan. Det var helt nytt för mig att man måste boka vissa turer om man vill åka hela vägen ut till Holmsveden. Så i Lynäs plockade en taxi upp mig och skjutsade hem mig! Värsta lyxen. Inte behövde jag betala mer än bussbiljetten heller.
Annars är katten ovän med mig. Mest för att det ligger kläder, väskor, kartonger och grejor överallt. Detta gör att han inte kan ta sig fram. Fast jag har fjäskat för honom idag på min resa in till stan och köpt smarrig kattmat. Ska nog se att han och jag är vänner snart igen.
För övrigt är min mobil lagad och klar!!! Kunde inte bli bättre tajming! På lördag ska den hämtas:) JIHO!!!

Kommentarer
Postat av: Enna

Huvudsaken är att du har med dig själv, allt annat kan du köpa på plats :)

2011-10-06 @ 19:41:30
Postat av: Hanna

Men om du känner mig rätt så skulle jag eventuellt kunna misslyckas med att ta med mig själv faktiskt...:)

2011-10-06 @ 20:16:34
Postat av: Enna

Haha, knappast! :)

2011-10-08 @ 10:54:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback