Afghansk restaurang

Eftersom jag är lite av en expert på att tappa bort min kamerasladd, kommer nu här lite bilder sen finnarna var här. Det här beror ju såklart på att jag hittat sladden nu och kan publicera dom. Tyvärr ville dom inte bli adderade till mitt redigeringsprogram och därför har dom kass kvalité eftersom jag tagit dem med min kompaktkamera. Mörkt rum och min kompaktkamera är inte en bra kombo. Det var i alla fall himla god mat på denna restaurang och spännande inredning (som av någon anledning bara delvis kom med på bild).

Kommentarer
Postat av: finnen

vackra människor, särskilt den sista :)

2011-11-28 @ 09:02:07
Postat av: Hanna

Jepp, jag har grimaser på många av bilderna på henne!:)

2011-11-29 @ 09:33:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback