Inte mycket bloggande

Har inte blivit så mkt bloggande den senaste tiden. Har inte lagt upp fler bilder från Belgien heller. Varit en lång jobbvecka och än så länge fortsätter den in på denna. Men det är ju lugnt, jag hinner ju faktiskt med lite på sidan av jobbet. I lördags var jag och firade min gamla kollegan Sarah som fyllde år! Natten blev lite längre än väntat, men skoj var det!! Igår fick jag träffa sötaste Linnea igen och som hon har växt! Nu hade hon lärt sig att flina även. Jag gillar barn som kan flina. Fast hon var mest sömnig hela tiden, spelade ingen roll om man jonglerade med henne, hon sov ändå.

Kommentarer
Postat av: Back to the nineties

Hej! Fin blogg du har :) Besök gärna vår blogg som regelbundet uppdateras med det bästa från 90-talet :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback