Tranan & svullande

Haft en fin fin helg, trots att jag allt jobbande däremellan. I fredags blev det middag på Tranan med Emma och Rebecka. Sedan for vi vidare till Cliff Barnes, men där var det så himla mycket ljud för gamla tanter som oss, så det hela slutade med att vi åkte hem till mig.
Igår blev det pizza framför melodifestivalen med Johanna. Fast jag studerade mest mitt nya schema, men men. Är ju inget större fan av melodifestivalen som Johanna dessvärre fick erfara. Men det bästa var vi åtminstone överens om och det var Christer Sjögrens basröst i pausunderhållningen. Klockren. Från pizzerian fick vi iaf en varsin mugg och klubba. Lite komiskt. Så nu har jag två IKEA-muggar med hemgjort tryck på här hemma. Inte illa. Ska användas varje gång Johanna kommer på besök, ett som är säkert. Blev en massa svullande efter pizzan även. Härligt.
Imorrn blir det en Emma-dag. Emma är uppe från Göteborg och vi ska hälsa på Rebecka på Karolinska. Spännande. Kameran får nog följa med, men man kanske inte får ta bilder där. Vem vet liksom?

Kommentarer
Postat av: Erika

Christer Sjögren? Ni låter ju ungefär lika gamla som min farfar :)

2011-03-15 @ 20:54:06
Postat av: Hanna

Mäh han var ju bra ju! Han blev dock helt sågad i tidningen dagen därpå. Det roligaste var ju ändå att journalisten kallade honom Christer Björkman.....Stenkoll.

2011-03-15 @ 21:00:36
Postat av: Johanna

Hallå, den värsta pensionären av alla har talat...

2011-03-15 @ 23:13:05
Postat av: Hanna

Jag tyckte faktiskt att det var lite roligt att JAG av alla människor hade koll på detta och inte denna fina journalist, som för övrigt dissade hela melodifestivalen. Något som jag för övrigt hade kunnat (nästan) hade kunna skrivit:)

2011-03-16 @ 09:53:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback