En dag kvar

En hel dag kvar innan jag får semester! Jiho! Hela 2 veckor ska jag ha, haha. Men det är första gången i mitt liv som jag har betald ledighet. Man kan ju tycka att det kunde gått snabbare än de 27 år det faktiskt tog. Men men, bättre sent än aldrig. Imorgon drar jag med mig karlsloken till hälsingland och byfest. Har ju en hel del annat folk där på besök just nu så jag ser fram emot att träffa ett energiskt tvillingpar bland annat. Annars blir det Göteborg lite senare i veckan dit det dyker upp några Australiensare! Dom är visst överallt nuförtiden. Sen tänkte jag lägga mig på gräsmattan i Tönnånger en vecka och bara vila. Känns som att det behövs. Det var mina semesterplaner det.


Antar att det ser ut ungefär såhär hemma nu, för det gjorde det förra året vid den här tiden

Kommentarer
Postat av: Erika

Men skaru hem till skogen kvinna? Ni kanske är upptagna med byfest men annars verkar det bli innergården imorrn och kanske lite marknad i Bergvik i helgen =) om ni är intresserade?!

2011-07-28 @ 22:11:46
Postat av: Hanna

Men äru kvar i skogen kvinna?! :) Jag trodde du hade dratt. Ja alltså problemet är ju att vi anländer kl 00 till Tönnebro. Sen är det morgonfika hos grannen...Så innegården lät väl sådär frestande! Men sen är jag kvar till tisdag! När åker du? Men kanske lite marknad, why not! Jag ringer dig vetja!

2011-07-29 @ 08:21:25
Postat av: Erika

Jag åker till Sandviken på söndag, börjar jobba på måndag. Men vi hörs då =)

2011-07-29 @ 16:32:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback