Miss Li

Igår kom äntligen Emma på besök ifrån GBG. Det blev indiskt innan vi for iväg till De Baser där Miss Li höll konsert. Längesen jag var på en sån härlig konsert. Bandet var helt klockrent och alla kunde spela minst 5 instrument var. Sånt imponerar. Dessutom hade ju självaste sångerskan världens pipa. Inget jag hade trott i förväg. Råcool.
Idag är det för övrigt min sista dag på jobbet! Jag är sjukt taggad för mitt nya jobb som börjar på tisdag. Innan dess ska jag i alla fall få en ledig dag i solen! Jiho! Dessutom kommer en viss person hem från Barcelona idag. Det kan inte bli bättre just nu!

Kommentarer
Postat av: Garderobsgrubbel&Byråbekymmer

åh miss li är så bra!



//anna

nystartad webshop

egendesignade linnen tshirts tygkassar och posters.

www.avanna.se

2011-04-25 @ 15:46:53
URL: http://pyttis.blogg.se/
Postat av: Sarah

Åh, lycka till! Fantastiskt med Miss Li, älskar henne såklart! Vad fina bilder du tog på oss nedan (även om en viss jag borde ha tvättat håret- och säkert klippt mig också- innan jag blev förevigad på bild märker jag). Du får gärna ta mig med ut någon dag och repetera inställningar på kameror, jag vill också få till så där fint ljus inomhus! Kram!

2011-04-25 @ 22:29:00
URL: http://pellasparlor.blogspot.com
Postat av: Hanna

Sarah: ja alltså så bra är jag nog inte. Efterredigerar en hel del måste jag ju säga!:) Men vi borde absolut ses igen snart! Med kameror helst förståss! Vi får höras! Kram

2011-04-26 @ 20:05:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback