Träning

Vaknade upp med träningsvärk från min långpromenad igår. Det måste betyda att det är dags att sätta igång med träningen på allvar. Slut med maskandet. Imorgon ska jag åtminstone på salsa och då får man ju svänga lite på fläsket i alla fall. Var på min första salsalektion någonsin förra veckan och det var verkligen superroligt! Efter jul kanske det till och med blir en längre kurs eftersom jag bara var på en drop-in kurs förra veckan som jag ska återbesöka imorgon.

Tur var väl att jag var ledig igår för idag är det ett verkligt skitväder. Tydligen skulle det snöat idag, men det slutade med slaskregn som vanligt. Nu bär det av till jobbet!

Kommentarer
Postat av: Johanna

Ja vad härligt för dej, och idag är det min lediga dag med slaskregn.

2010-11-09 @ 12:07:27
Postat av: Hanna

Bättre lycka nästa gång!!:)

2010-11-09 @ 21:22:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback