Gymkort

Igår slog jag till med ett gymkort! Det var verkligen inte en dag för tidigt. Jag tog mig även en sväng där som resulterade i en grym träningsvärk idag. Alldeles för längesedan jag var i form. Maskinerna var så high-tech att jag blev alldeles förvirrad. Tur var väl att en gubbe upptäckte detta och kunde hjälpa mig. Annars kan man ju fundera över hur lång tid jag skulle spenderat på gymmet bara med att försöka luska ut hur dom fungerade. Hoppas för guds skull det går bättre nästa gång. Nu väntar jag på laxen i ugnen och resten av kvällen ska ägnas åt att putsa skor och sy trasiga kläder med Regina Spektor i högtalarna. Lovely.

Kommentarer
Postat av: Johanna

Vilket gym blev det?

2010-03-17 @ 01:33:24
Postat av: Anonym

vad huslig du är!

2010-03-18 @ 18:36:03
Postat av: Hanna

tack tack! Det blev åkeshovs simhall! Så nu kan vi dansa afrikansk dans här ute i förorten eftersom jag inte har tillgång till ditt innerstadsgym:)

2010-03-19 @ 18:30:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback