Melbourne night

Trodde redan jag hade publicerat detta inlägg, men får alltså försöka igen.
I lördags körde vi en tvättäkta Melbourne Night. Som i gamla dar helt enkelt. Det hela slutade ungefär precis som det brukar för oss. Nu har jag även ett skrapsår på knät, hrm.
Något som Stockholmarna har noll talang för är snöröjning. Det finns noll struktur och inget blir gjort. Om det kommer 1 decimeter snö så blir det kaos. Nu har den här snön legat så länge jag har varit i den här staden, men inte har dom skottat bort snön för det. Amatörer.

Kommentarer
Postat av: ennaaa

stockholmarna verkar vara besläktade med helsingforsarna.. men helsingforsarna sätter dessutom på sig små klackskor då det ser att det är mkt snö ute samt skäller ur buss- och spårvagnschaufförer för att de inte håller tidtabellen

2010-02-10 @ 05:33:13
Postat av: självkorrigering

"de" och "ut". hatar när jag skriver fel

2010-02-10 @ 05:34:16
Postat av: Hanna

Japp det är ett evigt klagande också:) Det är väl bara att säga välkommen till storstadslivet!:)

2010-02-11 @ 21:19:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback