Helsinki

I helgen tog jag mig över vattnet till Helsingfors för att hälsa på min finne! Det var alldeles för längesedan jag såg henne så jag tyckte att det var dags. Dom hade massor av snö därborta och vi pysslade med en massa trevliga saker som shopping, julmarknader, fikande, Kiasma, lite mer fikande och julmarknader och såklart ett antal besök på Stockmann som är ett måste när man är i Helsingfors.

Jag och Finnen
Sen ville hon inte vara med på fler bilder
Såg en man med en märklig spelmaskin, det enda han behövde göra var att veva!




Hittade en mycket passande snöhög framför den enorma katedralen.

Kommentarer
Postat av: finnepinnen

jaa du kunde ha tagit med dig lite snö härifrån! :)

2010-12-14 @ 18:10:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback