Lägenhet

2010-08-21 @ 20:00:59
Alltså det är sjukt intensivt på jobbet just nu. En person är sjuk, riktigt sjuk. Jag och en till (han började denna vecka) har nu fått vara ensamma på jobbet i 4 dagar. En annan har semester och till råga på allt tog även Chefen semester och lämnade oss vind för våg. Fast riktigt så illa som det låter är det faktiskt inte. Vi klarar oss rätt fint vi. Men man är rätt slut på kvällarna när man kommer hem. På måndag är jag i alla fall ledig. Halelulja.

Annars har jag lyckats med konstycket att fixa 1:a hands kontrakt på kungsholmen. Var och kollade igår och mätte (fick bli underarmar eftersom jag inte hade någon tumstock, underarmar är en underskattad mätmetod). Sjukt fin lägenhet  var det i alla fall, som är nyrenoverad. Ja ibland ska man ha tur! Flyttlasset går ASAP!! 
Johanna har berättat för mig att sånt här händer inte. Så nu har jag tagit det hela till mig lite mer och förstår att jag ska vara oerhört tacksam. Så det är precis vad jag är, tacksam och jäkligt glad!:)
(Bilder kommer).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback