Artikelläsning

Jaha, idag har jag fått observera när min labhandledare (jag har ju typ 4 supervisors på det här stället) slicade mushjärna. Ganska fascinerande måste jag ju erkänna. Sen blev det mikroskopering på det och det var ungefär det jag hann med idag. Imorrn ska jag läsa artiklar hela dagen som det verkar. Idag läste jag lite när jag hade paus och jag kan säga att jag nästan somnade, inte för att det var oinstressant utan snarare för att jag tror det här är första gången man slappnar av på ett par veckor och då kommer tröttheten. Så vi får väl se hur det går med läsandet imorrn, tänkte svänga förbi och köpa en understrykningspenna eftersom min har dött. Det kan faktiskt göra att det hela blir mkt lättare, bara genom en penna! Eller så är det för att jag är lite konstig.
I alla fall så har jag nog glömt nämna att vi bor i ett hus som nyligen blivit renoverat, vi har ett jättefint kök till exempel! Problemet är bara att det ligger grejor precis ÖVERALLT. Det kliar i fingrarna på mej när jag ser det men man kanske inte ska börja städa upp andras grejor det första man gör när man flyttar in hos någon. I alla fall har jag och Emma börjat lite smått med det ändå och i helgen blir det nog ett stort ryck eftersom jag tror att snubbarna som bor här inte har någon talang överhuvudtaget när det kommer till organisering och städning.

 



Moi framför en nöjespark

Det var för övrigt dom enda bilderna jag har knäppt på den här sidan av jorden denna gång. Jag måste bättra mej jag vet, men jag behöver bara sova lite så blir det bra sen:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback