Bollnäs

Idag har det varit operationer för hela slanten. Fick ju göra om alla planer igår när mina tidigare totalhavererade igår. Båda mina handledare tycker att jag klarar mej själv och dom är mest lite småsura för att dom måste "vakta" mej när jag egentligen klarar mej själv. Efter 6 råttor är jag numera helt färdig, kommer antagligen inte att röra m på institutionenej långt ifrån denna fåtölj ikväll. Antar att Emma kommer att gör mej sällskap då hon nog pysslat med en massa möss idag. I morgon är det iaf äntligen fredag och till och med friday drinks som hålls en gång i månaden.
Annars har jag fått Bollnäs i apoteksvalet. Det var kanske inte exakt det jag tänkt, alltså funderar jag på återbudskön för tillfället. Problemet är att jag inte har någon bostad någonstans och Uppsala och Stockholm är inte direkt kända för att ha bostäder i överflöd. Den som lever får se helt enkelt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback