E & E

Har verkligen inte varit aktiv på bloggfronten har jag märkt. E & E (läs Emma & Emma) har övergett mig för att spendera helgen i Sydney.
Annars fick mina råttor sin behandling idag. Min handledare var helt exalterad efter resultaten av dessa och bestämde därför att råttorna får fira med ännu mer alkohol i helgen. Detta betyder ju också att jag också får äran att besöka skolan i helgen.
Efter 36 graders värme ska vi iaf få det betydligt kallare och regnigare i helgen. Därför blir det chadstone shopping mall imorrn:) Det är även spanish festival i närheten av där jag bor dit vi tänkte bege oss.
Fredagskvällen har spenderas med att enbart ta det lugnt. Blir en lång dag imorgon så jag valde soffan istället för reggeakonsert. Ibland måste man få ta igen sig helt enkelt, blir första fredagen på väldigt länge.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback