Det icke-existerande håret


Igår var jag till frisören (eller rättare sagt en frisörelev). Det hela slutade med att mitt hår försvann. Det blev superkort (för att  vara långt hår då alltså). Jag som äntligen fått långt hår. Hon kapade över 5 cm. Jag är i chock fortfarande. Så nu får man väl vänta i några år på att det ska bli lika långt eftersom mitt hår växer i snigeltakt. Äsch.

Annars har vi äntligen lämnat in tillgodoräknandet för kurserna vi läste på Murdoch. Var banne mej på tiden och nu ska vi bara vänta på den sega beslutsprocessen. Ska bli intressant att se hur det hela slutar.

Näe nu skall här pluggas.





Kommentarer
Postat av: Johanna

Samma sak hände mig när jag gick till frisören sist. Hon skulle bara klippa topparna men de blev jätekort och hon var ändå ingen student. Jag gick därifrån och låtsades vara nöjd, vad gjorde du?

2009-05-14 @ 10:48:37
Postat av: Hanna

Samma grej. Log och såg trevlig ut. Dumt. Man borde egentligen säga till...

2009-05-14 @ 18:04:08
Postat av: Pål

men släng upp en bild så vi får se då!

2009-05-15 @ 00:00:05
Postat av: En bildlig finne

Jaaa bild!!!

2009-05-19 @ 21:50:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback