Cykeldäck och lånade pengar

Punka på cykeln fick jag häromdagen. Hade blivit värsta hålet i däcket, varför händer det så mkt med min cykel hela tiden? Den lever ett helt eget liv. Blev en dyr affär också, usch.

Ja annars är jag pank som fattiga studenter brukar vara såhär innan löning av lånade pengar. Brukar ju alltid vara så att man lever på nästan ingenting veckan innan men på senare tid tycker jag att den där veckan nästan har blivit två. Vet inte hur man kan vara så dålig på att hushålla med pengar. Tur att jag inte blev ekonom. Men jag skyller på att jag bet av min tand denna månad, avskyr oväntade utgifter. Dessutom har jag nu bitit av den igen!!!! Jag upptäckte det idag och nu blir det nog definitivt en bettskena. Men absolut inte före pengarna trillar in på kontot det kan jag då garantera.

Nu ska jag återvända till pluggandet och försöka lära mej ALLT om kemiska sensorer. Mission impossible.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback