Howard Florey institute


Nu är det klart!
Jag ska göra mitt exjobb i Melbourne till hösten på the Howard Florey Institute på University of Melbourne. Jag ska Andrew och Andrew som mina handledare och mitt projekt är "involving studies of relaxin-3/orexin/CRF interactions in drug-seeking behaviour as part of a HFI/Weizmann institute joint venture on neuropeptides, stress and addiction".

Det var i alla fall vad jag trodde, men sen när jag hörde av mej till Andrew den ene så visade sig att dom inte riktigt hade bestämt ännu vad jag ska pyssla med. När jag åker och så är inte heller riktigt klart. Låter i alla fall som att dom kör på australiensarnas linje och tar allt som det kommer. Blir nog bra.





Howard Florey Institute



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback