Sommarjobb och annat


Helgen var kanon med utgång. Fick dock betala en aning för det dagen efter, men det var det värt!  Annars börjar det reda ut sig med sommarjobb och sånt. Blir Tönnånger för sista året, känns lite läskigt att jag faktiskt kommer att söka ett "riktigt" jobb nästa sommar. Hoppas då att krisen har lagt sig så att man verkligen får ett jobb :)  Fast än så länge har jag iofs bara fått ett av mina två vanliga sommarjobb. Får jag inte det andra har jag en hel del ledigt i sommar. Men annars får jag väl måla några väggar röda där hemma eller något, för sysselsättning finns det ju alltid:)

Min PM-grupp har visat sig vara fantastiskt i alla fall nu när man har fått reda på hur andra grupper är. Ibland har man tur:)

Förresten ser jag ju här hur dålig jag är på att lägga upp bilder!! Har inte fotat med kameran på veckor känns det som! Det måste bli skärpning. Det här funkar inte längre.




Längtar tillbaka till Bali









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback