Bettskena


Jahaja, då har man varit till tandläkaren då. Det visade sig att jag är en riktig hejare på att gnissla tänder. Det här visste jag faktiskt sedan tidigare men tydligen har min talang utvecklats på senare tid och nu skulle man kunna säga att jag hamnar jag i kategorin för  "proffs". Jag är så himla duktig att jag har lyckats gnisslat sönder min tand, därav tandlossning som jag beskrev tidigare och om jag inte snart lyckas ta mej ur den där kategorin så ska jag få en bettskena. Härligt. Har fått värsta pappret med instruktioner om hur jag ska lyckas undvika detta, för om jag gnisslar bort min lagning då är det kört, det är vad min tandläkare har hotat med. Så nu är det bara att lägga sig i hårdträning.





Ja just ja, min dator har äntligen kommit hem!  Jag fick den i lördags. HURRA!




 

Kommentarer
Postat av: ullabella skrivmaskin

ser ut som min tandställning!

2009-03-03 @ 18:40:39
Postat av: Erika

Men va?? finns det saker man kan göra för att inte gnissla?? jag använder ju bettskena, och det är då fan ingen som sagt till mig att man kan göra nåt annat?! vad står det på din lapp hanna?! För bettskena är inge kul... =(

2009-03-03 @ 19:51:01
Postat av: Hanna

Det står en massa konstiga saker! Jag borde kanske ta och scanna in den och skicka den till dej? Eller vänta, jag kan ta och skriva ett blogginlägg om det hela:) Kanske är fler därute som behöver lite hjälp:) Jag måste ändå säga att det var den första kompetenta tandläkaren jag har träffat inom tandgnissel, dom andra har ju påstått att jag knappt gnisslar tänder. jo tjena.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback