Tröttnar


Jag har upptäckt att jag har en tendens att tröttna på grejor. Som idag när jag skulle kanthugga, har inte ens lyckats göra hälften och nu sitter jag här. Illa. Mest var det nog för att det var så otroligt snett från början att jag tror det blir riktigt svårt att få rakt och fint. Därav tröttnandet. Vädret är inte heller klockrent, borde vara strålande sol tycker jag. Katten borde komma och heja på och jag borde städa mitt rum också. Shit. Det var något jag också tröttnade på häromdagen, så allt är halvfärdigt. Jag gillar egentligen inte halvfärdiga grejor, men jag har en otrolig talang för att skapa sånna grejor.

Imorrn bär det av till staden där det är dags att införskaffa sig en bettskena. Skoj.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback