Examensfest o ingen röst


Igår var det dags för examen för min gamla klass. Dagen började med redovisningar av examenarbetena de utfört på morgonen. Därefter gick jag och skrev tenta och sen var det dags för ceremoni i universitetsaulan och sen direkt iväg till examensmiddagen. Väl där var det dags att vara sånganförare och idag vaknade jag med att min röst var helt totalt borta. Jag får bara fram ett väsande ljud. Hade kanske kunnat ana det när jag redan under dagen igår hade fått en märklig röst.
Vädret och festen gjorde inte saken bättre. Nu ska här vilas.





Klassen




Den färdigutbildade finnen + finsk pojkvän










Rebecka, Fredrik och finnen



Pernilla och moi




Sara och Anna





Kommentarer
Postat av: finnen

ser att mina röda linser matchar klänningen på den andra bilden :D

2009-06-07 @ 10:08:39
Postat av: Hanna

Japp, min kamera vägrar ta bort röda ögon:)

2009-06-07 @ 11:48:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback