Visum


Äntligen kom beskedet!! Positivt var det också vilket betyder att jag får komma in i Australien som planerat. Dom var snabbare än vad jag kunnat hoppas på vilket ju var positivt. Nu är det alltså snart dags att skriva packningslistan och damma av resväskan. Det som saknas just nu är min dator som jag hoppas kommer hem från verkstaden illa kvickt. Eller ännu hellre att jag får en sprillans ny. Det skulle ju vara något.

Nej nu är det dags att ladda inför två ytterligare arbetsdagar på tönnebro innan jag ska vara långledig. Detta innebär en hel helgs ledighet plus några dagar till. Jo det är sant.


Kommentarer
Postat av: Petra

Whaaaat! När ska du du dit och vad ska du göra där? Jag vill oxååååå!!!

Postat av: Hanna

Exjobbet! Blir där ett halvår, så det är bara att komma och hälsa på!:)

2009-07-28 @ 23:10:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback