Rockweekend


Dagen inleddes med att jag äntligen fick iväg den där förbannade visumansökan som har plågat mej i ett antal veckor. Jag hoppas innerligt att jag har kryssat rätt i alla rutor och att alla papper som skulle skickas med verkligen kom iväg. Blir spännande att se hur det kommer att arta sig.

Sedan fortsatte det med grillning och en hel del ölande uppe på torpet. Inte för min del dock för jag hade tagit på mej den angenäma uppgiften att vara fyllechaffis. Det brukar vara en intressant uppgift då man får se och höra en hel del roliga grejor. Så även denna gång. Ännu roligare lär det väl bli i natt kan man tänka sig.





Grillmästaren är igång




Man skulle kunna undra vem som egentligen är fyllechaffis?





Suddigt värre




Vissa hade det härligt i badtunnan




Och imorrn fortsätter rockweekendäventyret



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback