Helsingfors del 1


Helsingfors var underbart och visade sig verkligen från sin bästa sida med toppenväder hela helgen! Otroligt vacker stad och var inte alls som jag kommer ihåg den. Kan bero på att det var gråmulet och snöstorm sist jag var där. Vi hade en utmärkt guide som visade oss vilken ö vi skulle se fästningen sveaborg. Det visade sig vara en helt annan ö men vi kom ju trots allt dit:P Hon lärde sig nog en hel del om sin egen stad på samma gång!
Jag agerade paparazzi under helgen och har därför en del bilder på lager. Här kommer de första.






Gissa om jag har ett antal bilder på dessa brudar




Picknick vid havet











Kära finne










En cool snubbe som ville vara med på bild




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback