Sjukstuga


Jag känner mej som en inkräktare här på skolan. Får smyga runt och hoppas på att folk öppnar dörrar åt mej. Mitt passerkort fungerar alltså fortfarande inte. Just nu håller jag i alla fall på att filar på min reseberättelse som man i princip måste skriva. Annars får man inte sina betyg från internationella kansilet. I nuläget har jag lyckats knåpa ihop tre sidor, det får nog lov att duga skulle jag tro. Men det är filandet på texten som tar längst tid tyvärr. Så det är vad som är kvar.

Igår var jag på djäknegatan, mitt i sjukstugan. Jag levererade alvedon och tog tempen. Det såg väl sådär ut men jag hoppas på att det ser bättre ut idag. Hoppas hoppas.

Nu är det i alla fall snart dags att åka härifrån, BMC är ju inte känt för att vara det mest spännande stället på helgerna.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback