Vinflaska


Igår hittade jag och R en plånbok i datasalen. Ärliga människor som vi är lämnade vi in den i receptionen. Lite senare på dagen fick jag ett sms där det stod att en present väntade på mej i receptionen. Där hade ägaren av plånboken lämnat en rödvinsflaska. Så nu ska jag och R fixa finmiddag någon dag så att vi kan njuta av vårt vin och känna oss som hederliga medborgare.

Annars har det inte hänt så mkt dom senaste dagarna. Jag och min PM-partner har börjat skriva på vårt PM om NIRS (near-infrared spectroscopy). Vår handledare verkade relativt slapp på handledarmötet vi hade idag så det blir nog bra. Kanske det inte är så himla farligt ändå.

Däremot har vi ruttet schema under den här kursen, idag hade vi t.ex. föreläsning mellan 8.15-9 och 15-17. Fast det finns ju alltid att göra med PM:et, men ändå. Nu ska jag alltså iväg på föreläsning!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback