Laptophistorien


Etersom det är tentaplugg nu så har det inte skett något alls i helgen. Men efter onsdag får jag tillbaka mitt liv igen. Det som däremot har hänt på senaste tiden är att det har skett ett framsteg i hela den här laptophistorian. Det var ett tag sedan det det gjorde det så jag är nöjd, lite i alla fall. Förhoppningsvis får jag tillbaka den nu snart. Men jag känner jag PC-city rätt (vilket jag gör vid detta laget) kommer det säkert att dröja ett par veckor till och då har jag ju i sånna fall bara väntat i 8 veckor på min dator. Jag önskar jag hade pluggat IT eller något så att jag kunde starta upp ett bra och fungerande datorföretag.  För det är precis dom två orden som företaget i fråga inte står för.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback