Helgen som varit


Det blev en intensiv helg och jag känner inte att jag återhämtat mej ännu. Äventyret började redan på fredagen med middag på V-dala. Tog en himlans tid att få maten men när vi väl fick den var den värd allt väntande. Det blev en relativt tidig kväll då jag visste att det inte skulle bli särskilt mycket sömn mellan lördag och söndag.
Körhelgen satte fart med att Kattis kom och hämtade mig i sin nya bil! Det blev riktigt trångt på vägen dit med allt som skulle med. Dagen spenderades med att sjunga en hel del och fika såklart. På eftermiddagen förvandlades alla till olika seriefigurer, sagofigurer eller annat, beroende hur man hade tolkat temat. Sen var det dags för middag och det var mer än trångt i köket. Temperaturen där inne nådde en topp på ca 30 grader, så det var svettigt värre. Men maten kom ut i tid och det blev succé såklart. Sen blev det underhållning och eftersom jag sitter med i festgruppen hade vi ett obligatoriskt spex att underhålla med. Det upptäcktes en del nya skådespelartalanger kan jag ju säga:)Sen var det dans hela natten lång, eller ja vi var väl bara tre kvar där på morgonkvisten som vanligt. Väl hemma var det bums i säng som gällde och jag har nu grym träningsvärk i vaderna efter allt studsande på dansgolvet. Just nu försöker jag reda ut mitt PM om NIR.
Bilder från helgen kommer någon gång senare.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback