Bråk


Ja nu har jag hunnit med en hel del bråk på sistone.
Närå, men jag är inte särskilt nöjd med varken STA travel eller PC city. Min dator verkar dock ändå ha överlevt reparationen, var en del att byta ut om man säger så. Men att allt ska vara så förbannat krångligt är ju svårt att förstå ibland. Särskilt när man ska få pengar tillbaka eller om man har köpt en försäkrning som man ska utnyttja. Då är företagen helt plötsligt inte lika brydda eller tillmötesgående längre. Man får aldrig prata med dom som är skyldiga heller utan är tvungen att skjuta budbäraren istället. Jag ogillar själv sånt, men vad ska man göra.  Men nu har iaf Handelsbanken tagit mitt parti och vi ska förklara krig mot STA. Det kan nog bli skoj tillslut.

Annars pluggade jag hela helgen, ja shit vad kul det var. Är på skolan idag fast jag är ledig från föreläsningar och ska strax gräva ner näsan i papprena. Blev bara tvungen att skicka ännu ett argt mail till STA. Men så fort man blir arg så upptäcker dom att dom kanske förlorar en kund och bli väldigt tillmötesgående har jag märkt. Gör så alla andra som blir överkörda där ute.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback