Tack

Ok, för er som har trott att jag snart skulle få ett nervöst sammanbrott över mitt arbete kan jag numer lugna ner er. För detta har nämligen redan inträffa. Men det betydde att mina handledare äntligen förstod hur mkt jobb jag egentligen hade kvar att göra före jullovet. Jag tror att det även kan bero på kulturella skillnader eftersom det hela tiden är så avslappnat här. Det är varken svenskt eller hur jag är. Så nu har den ena efter den andra anlitats för att detta projekt ska kunna ros i land. Jag slipper sitta hela helgen med något jag inte förstår mej på och ett "rescue schedule" har upprättats. Jag istället skriva på min rapport. Tack är det enda jag har att säga.

Kommentarer
Postat av: Ennapenna

Skönt att höra att det ordnade sig! :) Kanske man borde få lite nervous breakdowns nu och då..

2009-12-16 @ 19:32:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback