God jul i stugan

Jaha då var det dagen före julafton och här existerar det verkligen ingen julstämning alls. Idag har det varit 39 grader ute, men det var inget jag kände av då jag alldeles nyss kom hem. Varmt som sjutton ute var det på hemvägen ändå. Annars har jag fått in alla mina resultat och dom finns numer i grafform. Så nu är det bara att börja med rapportskrivandet på allvar. Jiho.
Förresten måste jag bara tipsa om att inte dra ett ironiskt skämt utomlands. Detta är något verkligen inte förstår sig på och det blir bara fel. Är nog något alldeles nordiskt att vara ironisk faktiskt. Här tror dom att man är allvarlig, så det är väl ganska tur att min blogg skrivs på svenska:)

Kommentarer
Postat av: Björn

Här hemma är det då ingen brist på julstämning, snö å kyla så det räcker till! Hoppas du dock haft en bra jul även fast klimatet är lite bristfälligt :) GO JUL!



ps: har ingen anning om hur man svarar på Facebook ;D

2009-12-24 @ 22:40:49
Postat av: Hanna

God jul! DU får allt ta och ta reda på hur facebook fungerar hörru!:)

2009-12-26 @ 05:19:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback