Professor


Idag traffade jag min professor for forsta gangen. Min enda kontakt sahar langt i melbourne. Han hade en mycket spannande kontor med hogar av papper i hela rummet. Han hade ett litet hal pa skrivbordet som inte var fyllt med papper och ett bord dar man kunde sitta - faktiskt. Klassisk musik spelades i bakgrunden och i hornet hade han en plastratta. Mkt intressant som sagt. Motet pa skolan varade i ungefar 3 timmar och da hann jag med att ga pa labmote dar jag i princip inte fattade nagot alls, halsat pa en massa manniskor, sprungit pa rundvisning, halsat pa annu mer folk, blivit presenterad for hela avdelningen och det viktigaste av allt - atit tarta. Sen har jag blivit informerad om mitt projekt som jag inte heller fattade sarskilt mycket av. Sen berattade han att forra studenten som han hade pa besok forra gangen hade sa mkt att gora att han blev tvungen att ibland spendera helgerna pa institutionen. Men han lovade att gora allt for att det inte skulle handa med mej. Efter att ha hort vad projektet gick ut pa sa kanner jag mej tvivelaktig. Dessutom ska jag spendera min tid pa tva lab samtidigt och utfora experiment pa rattor. Jag hoppas verkligen att jag hinner med fritidsaktiviteter overhuvudtaget...







Kommentarer
Postat av: Anonym

2009-08-27 @ 19:34:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback